Dyplomy |
Dyplom neurologopedy :studia podyplomowe w zakresie neurologopedii, Wydział Filologiczny- Uniwersytet Śląski w Katowicach |
Dyplom logopedy: studia podyplomowe w zakresie logopedii, Wydział Humanistyczny- Akademia Pedagogiczna w Krakowie (obecnie Uniwersytet Pedagogiczny) |
Dyplom magistra filologii polskiej: Wydział Filologiczny, Uniwersytet Śląski w Katowicach |
Dodatkowe kwalifikacje: |
Terapeuta AAC |
Terapeuta miofunkcjonalny |
Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej |
Kurs kwalifikacyjny z zakresu surdopedagogiki |
Certyfikowany Terapeuta Ręki |
Terapeuta Empathy Dolls |
Kursy i szkolenia: |
"Nie mówi a czyta i pisze !" cz.2 Konwencjonalna nauka czytania i pisania. Szkolenie warsztatowe (AAC)- czerwiec 2020 |
"Nie mówi a czyta i pisze! " cz.1 Wczesna nauka czytania i pisania. Szkolenie warsztatowe (AAC)-czerwiec 2020 |
Włączanie rodziców w proces terapeutyczny. Kompetencje specjalisty AAC (warsztaty -kwiecień 2020; prowadzenie: Monika Jerzyk) |
"AAC w XXI w." (szkolenie, Kraków 2020) |
"Książka? Tak! Ale jak to zrobić?!" (szkolenie z AAC- Kraków, 2020) |
"Kiedy oczy widzą a mózg nie- AAC dla osób z CVI" (szkolenie, Kraków 2019) |
Attention Autism- Trening uwagi wg Giny Davies (prowadzenie: Celina Twardysz, Kraków, 2019) |
Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej, według zasad motorycznego uczenia się ( prowadzenie: Ewa Grzelak, Kraków 2019) |
Karmienie terapeutyczne Human Touch- kurs podstawowy ( prowadzenie: Monika Habik, Lędziny 2019) |
Karmienie i jedzenie w praktyce logopedycznej- Udział w konferencji, Kraków 2019 |
Zastosowanie eyetrackingu i programu Tobii Communicator 5 w AAC- poziom II ( prowadzenie: Katarzyna Łuszczak ATABI, Tychy 2019 r.) |
Certyfikowany Kurs Original Empathy Dools (prowadzenie: Monika Habik, Lędziny, 2018) |
Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt ( prowadzenie: dr Mira Rządzka, Kraków, 2018r.) |
Zastosowanie eyetrackingu i programu Tobii Communicator 5 w AAC-poziom I (prowadzenie: Katarzyna Łuszczak ATABI, Tychy, 2018r.) |
Komunikacja alternatywna AAC- konferencja na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (udział w roli prelegenta, Kraków, 2018r.) |
Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno- motorycznym- szkolenie (prowadzenie; Marta Baj- Lieder, Katowice, 2018r.) |
Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu- szkolenie: Fundacja SYNAPSIS ( Kraków, 2018r. ) |
Trening karmienia logopedycznego od podstaw ( Kraków, 2018r.) |
Rola logopedy we wspomaganiu rozwoju komunikacji dziecka potrzebującego AAC-konferencja ( Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, 2018r.) |
"Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych" ( Kraków, 2017r.; prowadzenie: dr Marzena Machoś) |
"MFT 9-99 sTArs- Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99" ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel ( Katowice, 25-26.11.2017r.; prowadzenie: Barbara Paradowska) |
Nadmierne ślinienie się - techniki terapeutyczne (Kraków, 2017r.; prowadzenie: Marta Baj- Lieder) |
Terapia interakcyjna rodzic- dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7-Palin PCI (Katowice, 19-20-21 maja 2017r.; prowadzenie: dr K. Węsierska) |
Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym |
Kurs: Terapia ręki I i II stopień |
Kurs: Terapia NeuroTaktylna dr Swietłany Masgutowej ( prowadzenie: Elżbieta Cieplińska) |
Stymulacja zmysłów i integracja sensoryczno - motoryczna u osób z autyzmem |
Mowa i komunikacja osób z autyzmem |
Szkolenie PECS- Poziom I |
Szkolenie superwizyjne: Opracowanie strategii AAC z wprowadzeniem działań korygujących. Spotkanie 2.( prowadzenie: dr Magdalena Grycman) |
Podstawy metody integracji sensorycznej.Wstępna ocena dziecka-szkolenie autorskie (prowadzenie: Anna Gumułka- Kołek) |
Nadwrażliwość słuchowa- diagnoza i terapia |
Kurs I stopnia "Program HANDLE w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. Wprowadzenie do metody" |
Zaburzenia karmienia. Diagnoza neurologopedyczna |
Neurologopedyczna terapia osób z autyzmem |
Szkolenie superwizyjne: Opracowanie strategii AAC z wprowadzeniem działań korygujących.Spotkanie 1. (prowadzenie dr Magdalena Grycman) |
Praca z dzieckiem autystycznym- początek drogi. Warsztat praktyczny |
Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia "Sprawdź, jak się porozumiewam"-szkolenie z zakresu diagnozy AAC- prowadzenie dr Magdalena Grycman |
Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych-I i II stopień (prowadzenie dr Magdalena Grycman) |
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji- poziom II- szkolenie zaawansowane |
MAKATON Program Rozwoju Komunikacji-poziom I- szkolenie podstawowe |
Certyfikat „Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz sympomatologią dysfagii” |
Alternatywne i wspomagające sposoby komunikowania się dzieci niemówiących (prowadzenie: Alina Smyczek) |
Integracja Sensoryczna-stopień I |
Integracja Sensoryczna- stopień II- Certyfikat nr 2755 |
Certyfikat „ Pomoc psychologiczna dziecku z mutyzmem wybiórczym i jego rodzinie" |
Certyfikat „ Komunikowanie się z niepełnosprawnymi, ze szczególnym uwzględnieniem osób z autyzmem i zespołem Aspergera” ( I Międzynarodowa Konferencja Logopedyczna ) |
Symultaniczno - Sekwencyjna Nauka Czytania |
Certyfikat „Świat, który rozumie jąkanie” ( IV Ogólnopolska Konferencja Naukowa ) |
Certyfikat „Nadpobudliwość psychoruchowa ADHD-praca z dzieckiem nadpobudliwym w szkole ( szkolenie warsztatowe) |
Certyfikat „Kinezjologia Edukacyjna” ( szkolenie warsztatowe) |